Nieco ponad rok temu Apple uruchomił usługę subskrypcji gier Apple Arcade. Obecnie na platformie jest ponad 140 ekskluzywnych gier. Aby intensywniej promować usługę, Apple odświeżył swoje sklepy Apple. Istnieją teraz nowe obszary demonstracyjne.
Apple Arcade w sklepach Apple
Od czasu do czasu Apple zmienia wygląd swoich sklepów, aby promować określone produkty, usługi, akcesoria itp. Obecnie nacisk położony jest na usługę subskrypcji gier. Postacie z różnych gier Apple Arcade można teraz zobaczyć na dużych wyświetlaczach.
Siatka ikon aplikacji wypełnia tło nowego Apple Arcade Avenue. Każda ikona jest kontrolowana przez iPada, który odtwarza przyciągającą wzrok animację. Aktualne pokazywane gry to Skate City, Crossy Road Castle, WHAT THE GOLF? , Sneaky Sasquatch i nie tylko.
Demonstracyjne iPhone’y i iPady są wyposażone we wszystkie przedstawione gry, a Apple stworzył również sposób, aby użytkownicy mogli „zabrać ze sobą gry”. Jeśli naciśniesz akrylowy symbol aplikacji, zobaczysz kod QR, który prowadzi do odpowiedniej gry w sklepie z aplikacjami. W krajach, w których Apple Arcade nie jest dostępne, „normalny” sklep App Store jest reklamowany w ten sam sposób.
Oprócz rzeczywistych gier Apple Arcade, Apple reklamuje również różne akcesoria, takie jak kontrolery do gier, słuchawki i inne.
via 9to5Mac