Apple i Prepear prowadzą negocjacje w celu rozwiązania sporu dotyczącego logo

Firma Apple trafiła na pierwsze strony gazet w sierpniu za rozprawienie się z rejestracją znaku towarowego Super Healthy Kids. Firma prowadzi stronę internetową i aplikację Prepear do planowania posiłków dla dzieci i rodzin. Powodem było logo dostawcy, które przedstawia gruszkę, która ma przypominać słynne ugryzione jabłko. Obecnie istnieją wstępne przesłanki, że Apple i Super Healthy Kids mogą dojść do porozumienia.

Apple i Prepear prowadzą negocjacje w celu rozwiązania sporu dotyczącego logo

Podczas gdy logo Prepear to zarys gruszki, Apple stwierdził, że logo „składa się z minimalistycznego wzoru owocowego z prostokątnym liściem, który szybko przypomina słynne logo Apple i ma podobny komercyjny charakter”.

Firma Super Healthy Kids wystosowała petycję, aby skłonić Apple do „rezygnacji ze sprzeciwu wobec logo Prepear”. Jak dotąd petycja zebrała ponad 250 000 podpisów. Chociaż Apple nie wycofał sprzeciwu, obecnie zapowiadane jest możliwe ugoda w pozwie. MacRumors donosi, że proces został zawieszony na 30 dni, ponieważ „strony są aktywnie zaangażowane w negocjacje w celu rozwiązania tej sprawy”.

Pomimo oficjalnej 30-dniowej przerwy, każda ze stron może w dowolnym momencie wznowić postępowanie, a postępowanie zostanie automatycznie wznowione 23 stycznia, jeśli nie ma dalszych wiadomości od obu stron. Jeśli nie dojdzie do porozumienia, spór prawdopodobnie będzie trwał jeszcze przez jakiś czas.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *