Apple mówi, że App Store, iMessage i inne usługi są niedostępne dla niektórych użytkowników (Aktualizacja: Naprawiono)

przez Eryk

Apple zaktualizowała swoją stronę internetową Stan systemu, aby zauważyć, że różne usługi doświadczają dzisiaj problemów. Firma mówi App Store może być „powolny lub niedostępny” dla niektórych użytkowników, podczas gdy inne usługi, takie jak iCloud Mail i iMessage są również niedostępne.

Usługi Apple są niedostępne dla niektórych użytkowników

Oto co Apple mówi o tym, które usługi borykają się z problemami:

App Store – Outage
„Ta usługa może być wolna lub niedostępna”.
Mac App Store – Outage
„Ta usługa może być wolna lub niedostępna”.
Find My – Problem
„Użytkownicy mogą nie być w stanie korzystać z tej usługi”.
Apple School Manager – problem
„Użytkownicy mogą nie być w stanie korzystać z aplikacji Classroom”.
Game Center – Problem
„Użytkownicy mogą nie być w stanie korzystać z tej usługi”.
iCloud Mail – Problem
„Użytkownicy doświadczają problemu z tą usługą. Prowadzimy dochodzenie i będziemy aktualizować stan, gdy pojawi się więcej informacji.”
iMessage – Problem
„Użytkownicy mogą nie być w stanie korzystać z tej usługi”.
iCloud Drive – problem
„Ta usługa może być wolna lub niedostępna”.
iCloud Account & Sign In – Problem
„Ta usługa może być powolna lub niedostępna”.
Apple nie podaje terminu, kiedy te problemy zostaną naprawione, ale zauważa, że większość problemów zaczęła występować około godziny 13:00 ET.

Czy zauważyłeś jakieś problemy z usługami Apple dzisiaj? Daj nam znać w komentarzach.

Edit

Godzina 21.44

Problem już naprawiono

Related Posts

Pozostaw Komentarz

* Korzystając z tego formularza, wyrażasz zgodę na przechowywanie i przetwarzanie Twoich danych przez tę stronę.

Ta strona używa plików cookie, aby poprawić komfort korzystania z niej. Zakładamy, że się z tym zgadzasz, ale możesz zrezygnować, jeśli chcesz. Akceptuj Czytaj więcej