Apple wydał dziś parę reklam iPhone 13 podkreślając kluczowe funkcje, takie jak żywotność baterii i wytrzymałość wyświetlacza Ceramic Shield. Pierwszy z nich, zatytułowany „Doin’ Laps”, przedstawia dziecko ustawiające swojego iPhone’a 13 na rowerze, a następnie jeżdżące po okolicy i nagrywające długie filmy.
Pod koniec podróży, która trwa pięć godzin, iPhone nadal nagrywa i nie ma wyczerpanej baterii. „Co zrobisz z baterią, która wciąż ma długi czas pracy? Wyluzuj, to iPhone.” – czytamy w opisie filmu reklamowego.
żywotność baterii i wytrzymałość iPhone’a 13
W drugim spocie, zatytułowanym „Run Baby Run”, maluch bawi się iPhonem 13, biegając z nim, upuszczając go na podłogę, uderzając nim o różne przedmioty i wrzucając go do zlewu. iPhone przetrwał w nienaruszonym stanie, a film kończy się hasłem „Maluch odporny. Wyluzuj, to iPhone.”.
„Relax, to iPhone” seria nie jest nowa, a Apple udostępnił inne filmy w tej serii. Apple użyło sloganu „Relax, it’s iPhone” zarówno dla iPhone’a 12, jak i iPhone’a 13.