iPhone 12 wyświetlacz Ceramic Shield w nowej reklamie „Cook”
Apple iPhone 12 wyświetlacz Ceramic Shield w nowej reklamie na kanale YouTube, Apple promuje wytrzymałość i wodoodporność iPhone’a 12 oraz wydajność wyświetlacza „Ceramic Shield”.
Reklama, o nazwie „Cook”, pokazuje kucharza wprowadzającego iPhone 12 przez jego wysiłki, chlapiąc go z płynów i mąki, plus upuszczając go na jego wyświetlacz wiele razy. Reklama ma na celu podkreślenie wyświetlacza „Ceramic Shield”, wyświetlacz iPhone 12 ma nowy rodzaj szkła wykonane przez wprowadzenie kryształów nano-ceramicznych.
Apple twierdzi, że to nowe szkło z przodu i z tyłu modeli iPhone 12 powoduje czterokrotnie lepszą wydajność upadku i nazywa je najtwardszym szkłem w każdym smartfonie. Modele iPhone 12 mają certyfikat IP68, co pozwala im wytrzymać zanurzenie w wodzie na głębokość do 6 metrów przez maksymalnie 30 minut.