Apple opublikowało dziś nową reklamę Apple Watch Series 7 podkreślającą wytrzymałość urządzenia w różnych warunkach użytkowania.
wytrzymałość Apple Watch Series 7
W reklamie zatytułowanej „Hard Knocks”, szereg scenariuszy rozgrywane z udziałem ludzi zarówno celowo lub przypadkowo narażając ich Apple Watch do różnych warunków pogodowych, cieczy i fizycznych uderzeń.
Niektóre przykłady obejmują osobę skaczącą do basenu z wysokości oraz osobę upadającą podczas jazdy na łyżwach.
„Najbardziej wytrzymały Apple Watch w historii” – czytamy w taglinie reklamy, która trwa 1 minutę i 38 sekund i zawiera muzykę Jacka White’a „Power of My Love”.
Według Bloomberga, Apple pracuje nad wersją Apple Watch „z wytrzymałą obudową”, która jest skierowana do sportowców, turystów i innych osób, które używają zegarka w bardziej ekstremalnych warunkach niż codzienne noszenie. Będzie on wyposażony w te same funkcje, co standardowy Apple Watch, ale z lepszą odpornością na uderzenia i ochroną. Oczekuje się, że Apple wprowadzi wytrzymały Apple Watch w 2022 roku.