Program serwisowy dla AirPods Pro dotyczący problemów z trzaskaniem / szumami

przez Eryk

Apple ogłosił dzisiaj uruchomienie nowego programu serwisowego dla problemów z dźwiękiem w słuchawkach AirPods Pro, który ma na celu rozwiązanie problemow, jeśli w słuchawkach AirPods Pro słychać trzaski lub szumy.

Według Apple wadliwe AirPods wykazują następujące problemy:

– Trzeszczące lub statyczne dźwięki, które nasilają się w głośnym otoczeniu, podczas ćwiczeń lub podczas rozmowy telefonicznej

– Aktywna redukcja szumów nie działa zgodnie z oczekiwaniami, na przykład utrata basów lub wzrost dźwięków tła, takich jak hałas ulicy lub samolotu

Użytkownicy AirPods Pro‌ już od miesięcy narzekają na problemy z dźwiękami podczas ruchu oraz problemy z aktywną redukcją szumów.

AirPods, których dotyczy problem, zostały wyprodukowane przed październikiem 2020 r., A osoby, które mają problemy z AirPods, mogą bezpłatnie przekazać je do Apple lub Autoryzowanego Serwisu Apple. Apple twierdzi, że AirPods Pro zostana sprawdzone przez serwis w celu zweryfikowania, czy naleza do wymiany.

Więcej informacji na temat programu serwisowego AirPods Pro można znaleźć w witrynie Wsparcia Apple.

POWIĄZANE POSTY

Pozostaw komentarz

* Korzystając z tego formularza wyrażają Państwo zgodę na przechowywanie i przetwarzanie Państwa danych przez tę stronę internetową.

Ta strona używa plików cookie w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Zakładamy, że się z tym zgadzasz, ale możesz zrezygnować, jeśli chcesz. Akceptuj Czytaj więcej