Apple ogłosił dzisiaj uruchomienie nowego programu serwisowego dla problemów z dźwiękiem w słuchawkach AirPods Pro, który ma na celu rozwiązanie problemow, jeśli w słuchawkach AirPods Pro słychać trzaski lub szumy.
Według Apple wadliwe AirPods wykazują następujące problemy:
– Trzeszczące lub statyczne dźwięki, które nasilają się w głośnym otoczeniu, podczas ćwiczeń lub podczas rozmowy telefonicznej
– Aktywna redukcja szumów nie działa zgodnie z oczekiwaniami, na przykład utrata basów lub wzrost dźwięków tła, takich jak hałas ulicy lub samolotu
Użytkownicy AirPods Pro już od miesięcy narzekają na problemy z dźwiękami podczas ruchu oraz problemy z aktywną redukcją szumów.
AirPods, których dotyczy problem, zostały wyprodukowane przed październikiem 2020 r., A osoby, które mają problemy z AirPods, mogą bezpłatnie przekazać je do Apple lub Autoryzowanego Serwisu Apple. Apple twierdzi, że AirPods Pro zostana sprawdzone przez serwis w celu zweryfikowania, czy naleza do wymiany.
Więcej informacji na temat programu serwisowego AirPods Pro można znaleźć w witrynie Wsparcia Apple.