Apple wprowadza program wymiany baterii w MacBooku Pro (2016 i 2017)

Apple zauważył. że niektóre baterie w MacBooku Pro (2016 i 2017) nie ładują się więcej niż 1 procent. Z tego powodu w wymienionych urządzeniach uruchomiono program wymiany baterii.

Bateria w MacBooku Pro nie ładuje się powyżej 1%

Apple informuje w dokumencie wsparcia, że ​​bardzo mała liczba klientów posiadających komputery MacBook Pro (2016 i 2017) miała problem z naładowaniem baterii nie więcej niż 1 proc. Kondycja baterii na tych urządzeniach wskazuje też status „Zalecany serwis”.

Jeśli Twoje urządzenie wykazuje takie zachowanie, skontaktuj się z firmą Apple, aby bezpłatnie wymienić baterię. Przed serwisem komputer zostanie sprawdzony, aby upewnić się, że kwalifikuje się do wymiany baterii.

Problem może dotyczyć następujących urządzeń:

  • MacBook Pro (13-­calowy, 2016 r., dwa porty Thunderbolt 3)
  • MacBook Pro (13-calowy, 2017 r., dwa porty Thunderbolt 3)
  • MacBook Pro (13-­calowy, 2016 r., cztery porty Thunderbolt 3)
  • MacBook Pro (13­-calowy, 2017 r., cztery porty Thunderbolt 3)
  • MacBook Pro (15-calowy, 2016 r.)
  • MacBook Pro (15-calowy, 2017 r.)

Ponadto Apple wypuściło wczoraj wieczorem aktualizację macOS, która zapobiega występowaniu tego problemu na innych komputerach MacBook Pro (2016 i 2017). Zaktualizuj system macOS Big Sur 11.2.1 lub nowszy albo zainstaluj dodatkową aktualizację macOS Catalina 10.15.7. Jeśli po aktualizacji MacBook Pro nadal ładuje się do 1 procenta, skontaktuj się z Apple.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *