HomePod mini jest dostępny dla konsumentów, a juz uzytkownicy posiadajacy to urzadzenie, zgłaszają problemy z łącznością Wi-Fi. W wątku na forach pomocy technicznej Apple przedstawiono problemy, z którymi borykają się niektórzy użytkownicy, a obecnie sugerowana poprawka wydaje się tylko tymczasowo rozwiązać problem.
Użytkownicy, których dotyczy problem, zgłaszają, że ich HomePod mini rozłączy się z Internetem, co powoduje, że Siri odpowiada komunikatem o błędzie mówiącym „Mam problem z połączeniem się z Internetem”.
Kroki rozwiązywania problemów dostarczone przez Apple obejmują ponowne uruchomienie HomePod mini lub nawet przywrócenie go do ustawień domyślnych. W obu przypadkach poprawka jest tylko tymczasowa. Niektórzy użytkownicy Reddita również zgłaszali podobne problemy z ich nowym HomePod mini.
HomePod mini działa na systemie tvOS, więc idealnie Apple będzie w stanie naprawić ten problem, wypuszczając wkrótce nową wersję systemu operacyjnego.
HomePod mini ma problemy z łącznością Wi-Fi
Czy zauważyłeś jakieś problemy z HomePod mini? Dajcie nam znać w komentarzach!