Instagram rozpoczął wprowadzanie nowych funkcji insight data dla filmów na żywo i Reels na platformie. Dzięki tej funkcji, twórcy będą mogli lepiej zapoznać się z ich występami online.
Instagram pokazuje teraz twórcom statystyki filmów na żywo i Reels
Jak zauważył Engadget, Instagram daje swoim użytkownikom z kontami biznesowymi i twórców dostęp do różnych metryk zwanych insightami, które pokazują im, jak radzą sobie ich posty.
Dzięki nowym danym użytkownicy mogą zobaczyć, ile odtworzeń, polubień, komentarzy, zapisów i udostępnień osiągają. Dla filmów na żywo, strona insights pokaże liczbę komentarzy i udziałów, które otrzymują, liczbę kont, do których docierają i ich szczytowych jednoczesnych widzów.
Instagram zaktualizował również stronę Account Insights. Sekcja Zasięg, na przykład, dzieli teraz konta wchodzące w interakcję z treścią użytkownika na śledzące i nieśledzące. To również rangi treści w oparciu o zasięg i interakcji typu konta dla twórców, aby lepiej zrozumieć swoich odbiorców.
Funkcja ta zaczęła się już rozwijać i pojawi się dla większej liczby kont biznesowych i twórców w ciągu najbliższych miesięcy. Instagram mówi, że ta funkcja będzie również przyjść do pulpitu w najbliższej przyszłości, jak również.
Ta aktualizacja przychodzi kilka tygodni po tym, jak Apple wprowadził iOS 14.5 z polityką App Tracking Transparency. Obecnie Instagram musi poprosić o pozwolenie przed śledzeniem użytkowników, teraz musi dać twórcom dodatkowe narzędzia, aby lepiej zrozumieć swoich odbiorców i pomóc firmom w korzystaniu z platformy do monetyzacji swoich produktów.