iPhone 12 ma problemy z zasięgiem 5G i LTE

Wiele raportów o zerwaniu łączności 5G i LTE pojawiło się na Reddicie, na forach wsparcia Apple, gdzie wiele osób ma problemy z zasięgiem.

Kilku użytkowników zgłasza nagłą utratę wszystkich pasków odbioru i wyświetlenie komunikatu „brak usługi” na swoim iPhonie 12, pomimo przebywania w obszarze zasięgu sieci i braku problemów z łącznością na innych urządzeniach, a wersja iOS nie wydaje się mieć znaczenia.

iPhone 12 ma problemy z zasięgiem 5G i LTE

Kilku użytkowników skontaktowało się ze wsparciem technicznym Apple lub ich operatorem i istnieje sugestia, że problem może być związany ze sposobem, w jaki iPhone 12 przełącza się między wieżami komórkowymi. IPhone’y, których dotyczy problem, podobno przechodzą wszystkie testy diagnostyczne Apple, a włączanie i wyłączanie trybu samolotowego wydaje się korygować utracony odbiór sygnału dla niektórych, ale nie dla wszystkich użytkowników.

Czy widziałeś podobne nagłe zerwanie połączeń na swoim iPhonie 12 bez wyraźnego powodu? Daj nam znać w komentarzach.

via macrumors

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *