iPhone 12 ulepszona metoda naprawy

przez Eryk

Firma Apple poinformowała dziś autoryzowanych dostawców usług Apple, że wprowadzi nową metodę naprawy,co oznacza, że ​​w przypadku wystąpienia pewnych problemów nie trzeba już wymieniać całego urządzenia.

W zależności od rodzaju usterki w iPhonie, Apple może nie tylko wybiórczo naprawić usterkę, ale także wymienić całe urządzenie. Macrumors mają dokumenty, które Apple wysłał do swoich autoryzowanych dostawców usług Apple, które mówią, że proces się zmienia.

iPhone 12: Apple z ulepszoną metodą naprawy

Gdy iPhone lub inne urządzenie Apple ulegnie awarii, technicy Apple przeprowadzają analizę urządzenia, aby określić, czy można je łatwo naprawić, czy też należy je całkowicie wymienić. Jednak wkrótce firma będzie mogła naprawić takie rzeczy, jak czujniki Face ID, a nawet pęknięte tylne szkło w modelach iPhone’a 12 bez wymiany urządzenia.

Aby móc zagwarantować naprawę, Apple dostarczy swoim autoryzowanym serwisom nową część o nazwie „iPhone Rear System”, która składa się z tylnej obudowy iPhone’a wraz ze wszystkimi komponentami i tylnej kamery, w tym bateria i tablica logiczna, bezprzewodowa cewka ładująca, silnik Taptic, system Face ID itp.

Prawdopodobnie skróci to czas naprawy w sklepach Apple Store, ponieważ czasami konsumenci muszą poczekać kilka dni przed otrzymaniem urządzenia zastępczego, podczas gdy niektóre naprawy można wykonać w sklepie.

Apple twierdzi, że nowa metoda naprawy będzie dostępna we wszystkich krajach, w których sprzedawane są iPhone 12 mini i iPhone 12. Modele iPhone 12 Pro i iPhone 12 Pro Max obecnie nie kwalifikują się do tej metody.

via macrumors

Related Posts

Pozostaw Komentarz

* Korzystając z tego formularza, wyrażasz zgodę na przechowywanie i przetwarzanie Twoich danych przez tę stronę.

Ta strona używa plików cookie, aby poprawić komfort korzystania z niej. Zakładamy, że się z tym zgadzasz, ale możesz zrezygnować, jeśli chcesz. Akceptuj Czytaj więcej