Zaledwie około rok po premierze iPhone’a 12 i 12 Pro, Apple uruchomiło program serwisowy dla urządzeń, w których zawiodły głośniki. Oto, jak sprawdzić kwalifikację do serwisowania z powodu braku dźwięku dla iPhone’a 12.
Apple twierdzi, że program serwisowy obejmujacy problemy z dźwiękiem z powodu możliwej awarii komponentu w module odbiornika dotyczy smartfonów iPhone 12 i 12 Pro, które zostały pierwotnie wyprodukowane między październikiem 2020 a kwietniem 2021 roku.
Firma twierdzi, że „bardzo mały procent” posiada ten problem z awaria głośnika, ale przy sprzedaży ponad 100 milionów iPhone 12, nawet niewielki procent może oznaczać setki tysięcy dotkniętych smartfonów.
Program serwisowania iPhone’a 12 i iPhone’a 12 Pro z powodu braku dźwięku
- Jeśli iPhone 12 lub iPhone 12 Pro nie emituje dźwięku z odbiornika podczas wykonywania lub odbierania połączeń, może spełniać kryteria serwisowania.
- Spełniające kryteria urządzenia będą serwisowane bezpłatnie przez firmę Apple lub Autoryzowane Serwisy Apple.
- Ten program nie obejmuje modeli iPhone 12 mini ani iPhone 12 Pro Max.
iPhone 12 braku dźwięku
Dalsze Informacje dotyczące serwisowania:
Firma Apple może ograniczyć naprawę do kraju lub regionu, w którym urządzenie zostało pierwotnie kupione. W przypadku urządzeń iPhone 12 lub iPhone 12 Pro zakupionych w krajach członkowskich EOG usługa jest dostępna w krajach członkowskich EOG.
Ten program firmy Apple obejmuje urządzenia iPhone 12 i iPhone 12 Pro zakupione na całym świecie i nie rozszerza standardowego zakresu gwarancji na te urządzenia. Ten program nie ma wpływu na uprawnienia z tytułu prawa konsumenckiego.
Program obejmuje dotknięte usterką urządzenia iPhone 12 i iPhone 12 Pro przez 2 lata od pierwszej sprzedaży detalicznej.