MacBook Pro: Intel pokazuje dokładnie, czego oczekujemy od następnej generacji

przez Eryk

MacBook Pro następnej generacji

Intel staje się dość agresywny w swoich ostatnich kampaniach przeciwko Macom M1, ponieważ Apple zastępuje procesory Intela w linii Mac własnymi układami Apple Silicon. Jednakże, próbując wykpić Apple, Intel pokazał dokładnie to, czego oczekujemy od następnej generacji MacBooka Pro: wyświetlacz edge-to-edge.

macbook pro intel

W nowych reklamach Intela występuje Justin Long, aktor, który wystąpił jako facet Mac w reklamach Apple „Get a Mac”. W serii filmów wideo Intel próbuje argumentować, że komputery PC z procesorem Intel mają wiele zalet w porównaniu z Macami M1, których nie można podłączyć do wielu zewnętrznych monitorów lub w których brakuje kilku popularnych gier.

Jednak Intel mógł jeszcze bardziej zwiększyć szum wokół MacBooków nowej generacji. Jak zauważył YouTuber Rene Ritchie, reklamy udostępnione przez Intela pokazują laptopa, który nie wygląda dokładnie tak, jak obecnie dostępny M1 MacBook Pro. Zamiast dużych ramek, MacBook pokazany w reklamie ma ekran prawie bez obramowania.

Bądźmy szczerzy, to jest dokładnie taki MacBook Pro, o jakim marzyliśmy przez cały ten czas. Ale nie, Intel nie przypadkowo wyciekły nowe MacBooki Apple’a. The Verge mówi, że faktycznie użyła M1 Macs do nagrywania reklam, ale maszyny zostały zmodyfikowane w procesie postprodukcji z jakiegoś nieznanego powodu.

Można nawet sprawdzić porównanie między prawdziwym M1 MacBook Pro i Intel wersji reklamowej poniżej:

Related Posts

Pozostaw Komentarz

* Korzystając z tego formularza, wyrażasz zgodę na przechowywanie i przetwarzanie Twoich danych przez tę stronę.

Ta strona używa plików cookie, aby poprawić komfort korzystania z niej. Zakładamy, że się z tym zgadzasz, ale możesz zrezygnować, jeśli chcesz. Akceptuj Czytaj więcej