W ostatnich miesiącach kilku właścicieli Apple TV skarżyło się na problemy związane z używaniem zewnętrznych głośników z Apple TV i próbami słuchania dźwięku Dolby Atmos.
Użytkownicy Apple TV skarżą się na problemy z dźwiękiem Dolby Atmos
Wątek na forum wsparcia technicznego Apple, który rozpoczął się we wrześniu 2021 roku i zawiera ponad 25 stron, na których użytkownicy dzielą się swoimi skargami, dokumentuje problemy użytkowników z Apple TV i Dolby Atmos. Według użytkowników, podczas słuchania materiałów w technologii Dolby Atmos dźwięk jest czasami całkowicie wycięty i wyciszony, nie jest zsynchronizowany z wyświetlanymi na ekranie filmami lub jest urywany i zacina się.
Choć niektórzy użytkownicy doświadczają tego problemu w aplikacjach Apple TV, duża część skarg pojawia się, gdy użytkownicy korzystają z aplikacji Netflix. Niektórzy użytkownicy zauważyli, że zmiana ustawień dźwięku i wyłączenie funkcji Dolby Atmos całkowicie rozwiązuje problemy. Apple udostępnił system tvOS 15.4.1 w zeszłym miesiącu, ale wydaje się, że ta aktualizacja nie usunęła błędów. Czy występują u Ciebie podobne problemy? Daj nam znać w komentarzach poniżej.