Najwyraźniej dotyczy to zarówno iPhone’a 12, jak i iPhone’a 12 Pro. Proces ładowania bezprzewodowego zatrzymuje się lub nawet nie rozpoczyna się, jeśli ładowarki nie są od Apple. W starszych modelach iPhone’a zasilacz wraz z ładowarkami działa jednak idealnie.

Czy to oprogramowanie czy sprzęt?

Wydaje się, że ponowne uruchomienie iPhone’a pomaga. Ale tylko do momentu wyjęcia telefonu z miejsca załadunku i ponownego założenia. Obecnie nie jest jasne, czy jest to spowodowane sprzętem, czy też problem można rozwiązać za pomocą aktualizacji oprogramowania. W tej chwili nie ma oficjalnego oświadczenia firmy Apple.

 

Tez posiadacie takie problemy podczas ladowania ??

Poprzedni artykułApple Silicon iMac z chipem A14T w pierwszej połowie 2021 r
Następny artykułModele iPhone 12 z możliwością odwrotnego ładowania

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj