Apple przyznało, że niektórzy użytkownicy Apple Watch Series 8 i Apple Watch Ultra mogą doświadczać problemów z mikrofonem, m.in. podczas korzystania z Siri, wykonywania połączeń telefonicznych i innych czynności.

Problemy z mikrofonem w Apple Watch Series 8 i Ultra
Użytkownicy zgłaszali problemy z mikrofonem w Apple Watch, który po pewnym czasie przestawał reagować, co powodowało, że aplikacje polegające na mikrofonie wyrzucały błędy i przestawały działać.
W nowej notatce uzyskanej przez serwis MacRumors, firma Apple informuje, że jest świadoma istnienia błędu, który dotyka użytkowników, a konkretnie, że klienci mogą mieć problemy z tym, że Siri nie będzie w stanie słuchać ich, nagrywać notatek głosowych i prowadzić rozmów telefonicznych. W aplikacji Hałas może też pojawić się komunikat „Pomiar zawieszony”.
Apple twierdzi, że ponowne uruchomienie Apple Watch może tymczasowo rozwiązać problem i sugeruje, że problem nie jest związany ze sprzętem. Apple w notatce informuje, że klienci powinni pozostać uaktualnieni do najnowszej wersji watchOS, co wskazuje, że poprawka może zostać wkrótce wydana.