Zalety Ceramic Shield w nowej reklamie „Fumble” iPhone’a 12

przez Eryk

Ceramic Shield

W zeszłym tygodniu Apple udostępniło reklamę promującą trwałość iPhone’a 12, pokazującą kogoś, kto gotuje w domu, napełniając smartfon mąką i kilkakrotnie go upuszczając. Dziś firma zamieściła nową reklamę na swoim kanale YouTube, podkreślającą zalety szkła Ceramic Shield zastosowanego w iPhonie 12

Ceramic Shield w nowej reklamie „Fumble” iPhone’a 12

Ceramic Shield

Nazwana „Fumble”, zabawna 30-sekundowa reklama przedstawia kobietę przypadkowo upuszczającą swojego iPhone’a na ulicy podczas rozmowy przez telefon. IPhone 12 upada na ziemię i jak można się spodziewać, nic się z nim nie dzieje.

„IPhone 12 z ceramiczną osłoną. Mocniejszy niż jakikolwiek szklany smartfon. Spokojnie, to iPhone ”- mówi Apple w opisie filmu. Co ciekawe, nowa reklama wydaje się być częścią nowej kampanii dla iPhone’a 12, ponieważ Apple użyło tego samego wyrażenia „Spokojnie, to iPhone” z reklamy wyemitowanej na początku tego miesiąca.

POWIĄZANE POSTY

Pozostaw komentarz

* Korzystając z tego formularza wyrażają Państwo zgodę na przechowywanie i przetwarzanie Państwa danych przez tę stronę internetową.

Ta strona używa plików cookie w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Zakładamy, że się z tym zgadzasz, ale możesz zrezygnować, jeśli chcesz. Akceptuj Czytaj więcej