Uruchomiono program Apple Self Service Repair

przez Eryk

Pod koniec ubiegłego roku firma Appel ogłosiła tzw. program „Self Service Repair”. Dzięki temu klienci mogą samodzielnie naprawiać swoje urządzenia. Obejmuje to typowe naprawy, takie jak wymiana baterii lub wyświetlacza telefonu iPhone i wiele innych. Program rusza dziś w USA, a w ciągu roku zostanie rozszerzony na inne kraje.

Apple Self Service Repair

Apple Self Service Repair został uruchomiony

Instrukcje napraw oraz oryginalne części i narzędzia Apple będą oferowane w sklepie Apple Self Service Repair Store. Jak wspomniano wcześniej, nowy program jest początkowo dostępny tylko w USA. Jeszcze w tym roku program zostanie rozszerzony na inne kraje, począwszy od Europy.

Apple pisze

Nowy sklep internetowy oferuje ponad 200 pojedynczych części i narzędzi, umożliwiając klientom zaznajomionym ze złożonością naprawy urządzeń elektronicznych wykonywanie napraw w urządzeniach iPhone serii 12 i iPhone 13 oraz iPhone SE (3. generacji), takich jak wyświetlacz, bateria i aparat. Jeszcze w tym roku program będzie zawierał także poradniki, części i narzędzia do wykonywania napraw komputerów Mac z układem Apple.

Aby rozpocząć proces samodzielnej naprawy, klient najpierw przegląda poradnik naprawy produktu, który chce naprawić, odwiedzając stronę support.apple.com/self-service-repair. Następnie mogą odwiedzić Apple Self-Service Repair Store i zamówić potrzebne części i narzędzia.

Apple podkreśla, że każda oryginalna część Apple jest projektowana i konstruowana dla danego produktu oraz poddawana szczegółowym testom w celu zapewnienia najwyższej jakości, bezpieczeństwa i niezawodności. Są to takie same części – w takiej samej cenie – jak te oferowane przez sieć autoryzowanych serwisów Apple. W przypadku niektórych napraw klienci otrzymują kredyt, jeśli zwrócą wymienioną część do recyklingu.

Samoobsługowy punkt naprawy produktów Apple

W ciągu ostatnich trzech lat firma Apple niemal podwoiła liczbę punktów serwisowych z dostępem do oryginalnych części, narzędzi i szkoleń Apple, w tym ponad 3000 niezależnych warsztatów. Globalna sieć ponad 5 000 Autoryzowanych Serwisów Apple obsługuje ponad 100 000 aktywnych techników. W rezultacie ośmiu na dziesięciu klientów Apple w USA znajduje się w odległości 20 minut od autoryzowanego serwisu.

Related Posts

Pozostaw Komentarz

* Korzystając z tego formularza, wyrażasz zgodę na przechowywanie i przetwarzanie Twoich danych przez tę stronę.

Ta strona używa plików cookie, aby poprawić komfort korzystania z niej. Zakładamy, że się z tym zgadzasz, ale możesz zrezygnować, jeśli chcesz. Akceptuj Czytaj więcej