Aplikacja Wsparcie Apple właśnie dostał nową aktualizację z wersji 4.3, dodając sparowane AirPods do listy posiadanych urządzeń.
Wcześniej, jeśli potrzebowaliście wsparcia dla Waszych słuchawek AirPods w zakresie „Audio i dźwięk”, „Zgubione lub brakujące słuchawki AirPods”, „Bateria i ładowanie”, „Parowanie i łączność”, „Uszkodzenia fizyczne lub spowodowane przez ciecz” lub innych, musieliście kliknąć na ogólną ikonę AirPods w aplikacji Wsparcia Apple.
Aplikacja Wsparcie Apple dla iOS
Dzięki tej aktualizacji, można łatwo sprawdzić, czy AirPods są nadal z ich gwarancji na lub nie, nawet jeśli nie masz ich podłączonych do telefonu.
Poza tym, jeśli chcesz sprawdzić ich gwarancję, musisz podłączyć swoje AirPods, przejdź do „Ustawienia”, „Bluetooth”, „i” kropka na AirPods, a następnie sprawdzić gwarancję. Podczas gdy niektóre produkty Apple pojawiają się pod kontem iCloud w ustawieniach, AirPods nie są obsługiwane.
Aplikacja Wsparcia Apple przyniosła także usprawnienia wydajności i poprawki błędów. Cztery miesiące temu aplikacja otrzymała również ważną aktualizację:
Zaktualizowane szczegóły okładki wyświetlają teraz więcej informacji o Twoich opcjach i usług;
Przypomnienia o nadchodzących rezerwacjach wysyłane do użytkownika za pomocą wiadomości tekstowej lub telefonu.
Niedawno Apple rozpoczął również seeding beta firmware dla AirPods Pro do deweloperów. Najnowsza wersja przyniosła funkcję Conversation Boost. Wzmacnia ona głos osoby mówiącej przed tobą za pomocą mikrofonów formujących wiązkę.
Apple twierdzi, że funkcja jest przeznaczona przede wszystkim dla osób, które mają lekkie problemy ze słuchem, co powoduje trudności w słyszeniu innych bez użycia dedykowanych urządzeń.
Warunki wstępne do uruchomienia AirPods Pro beta to Mac z Xcode 13 beta, iPhone z iOS 15 beta i zestaw w pełni naładowanych AirPods Pro. Funkcje te nie są dostępne dla zwykłych słuchawek AirPods lub AirPods Max.