Nowe materiały marketingowe dotyczące iPada Air trafiają do sklepów

W zeszłym miesiącu Apple zaprezentowało przeprojektowanego iPada Air z cieńszymi ramkami, o którym mówiło, że będzie dostępny w październiku, ale nie podano dokładnej daty. Nowy ‌iPad‌ Air to pierwsze urządzenie Apple z czytnikiem Touch ID wbudowanym w przycisk włączania. Ta zmiana pozwoliła na dodanie w pełni laminowanego wyświetlacza Liquid Retina o przekątnej 10,9 cala z technologią True Tone, obsługą szerokiej gamy kolorów P3 i powłoką antyrefleksyjną. Jest to również pierwszy raz, kiedy Apple zadebiutował nowym chipem z serii AXX w iPadzie przed iPhonem. Nowy ‌iPad‌ Air jest zasilany przez nowy, oparty na 5 nm, sześciordzeniowy układ A14 Bionic, który zapewnia do 40 procent szybszą wydajność i do 30 procent szybszą grafikę niż poprzednia generacja ‌iPad‌ Air. To ten sam chip, który ma być używany w modelach iPhone’a 12 i ‌iPhone 12‌ Pro, które mają zostać ogłoszone w tym miesiącu. Nowy iPad Air będzie można kupic na stronie Apple i w aplikacji Apple Store w 30 krajach i regionach w momencie premiery. Modele Wi-Fi będą dostępne od 599 USD, a modele komórkowe od 729 USD, z dostępnymi pojemnościami 64 GB i 256 GB.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *