iPhone 13 w nowych reklamach podkreśla odporność na wodę i wytrzymałość

przez Eryk

Apple podzielił się dziś parą reklam iPhone 13, podkreślających kluczowe cechy urządzenia, takie jak odporność na zachlapanie i wytrzymałość przedniego wyświetlacza Ceramic Shield.

iPhone 13

iPhone 13 podkreśla odporność na wodę i wytrzymałość

W pierwszym spocie, zatytułowanym „Shake”, pies nurkuje do basenu w gorący, słoneczny dzień, a następnie wydostaje się, podchodzi do swojej właścicielki i rozpoczyna otrząsanie się z wody, spryskując ją i jej iPhone 13 wodą. „iPhone 13. Odporny na rozlanie i zachlapanie” – czytamy w sloganie. „Spokojnie, to iPhone”.

https://youtu.be/fsf8LsLt960

W drugiej reklamie, zatytułowanej „Edge”, iPhone 13 leży na stole w mieszkaniu, a przychodzące połączenie powoduje wibracje telefonu spadającego ze stołu na podłogę z głośnym łomotem. „Telefon 13 z ceramiczną osłoną. Twardsze niż jakiekolwiek szkło w smartfonie. Spokojnie, to iPhone” – czytamy w sloganie.

Jak wytrzymały jest iPhone 13

Seria „Relax, to iPhone” nie jest nowa, a Apple udostępnił inne filmy w tej serii, aby wyświetlić podgląd Find My, trwałość iPhone’a, żywotność baterii i inne funkcje.

Related Posts

Pozostaw Komentarz

* Korzystając z tego formularza, wyrażasz zgodę na przechowywanie i przetwarzanie Twoich danych przez tę stronę.

Ta strona używa plików cookie, aby poprawić komfort korzystania z niej. Zakładamy, że się z tym zgadzasz, ale możesz zrezygnować, jeśli chcesz. Akceptuj Czytaj więcej